,
|

Loves Me Not

Letra:

I complicated our lives
By falling in love with him
I complicated our lives
Now I’m losing my only friend

I don’t know why
I had to try
Living my life on the other side
Now I’m so confused
I don’t know what to do

He loves me
He loves me not
She loves me
She loves me not
He loves me
He loves me not
She loves me

I started blurring the lines
Because I didn’t care
I started crossing the line
'Cause you were never there
No where to turn,
No one to help,
It’s almost like I don’t even know myself
Now I have to choose
I don’t know what to do

He loves me
He loves me not
She loves me
She loves me not
He loves me
He loves me not
She loves me
She loves me not
He loves me

Traducida:

He complicado nuestras vidas
Por enamorarme de el
He complicado nuestras vidas
Ahora estoy perdiendo mi único amigo

No se por que
Tengo que intentar
Vivir mi vida en el otro lado
Ahora estoy tan confundido
No se que hacer
El me ama
El me ama , no
Ella me ama
Ella me ama, no
El me ama
El me ama , no
Ella me ama

Comencé a velar las líneas
Por que no me interesa
Comencé a cruzar la línea
Por que nunca estuviste ahí
Ningún lugar donde dar la vuelta
Nadie a quien ayudar
Es casi como no me conociera a mi mismo
Ahora tengo que elegir
No se que hacer

El me ama
El me ama , no
Ella me ama
Ella me ama, no
El me ama
El me ama , no
Ella me ama
Ella me ama, no
El me ama.